PickPack személyes átvétel Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz 14 napos pénzvisszafizetési garancia Bankkártyás fizetés a CIB Bank rendszerén keresztül Eu pályázat

◄ Fontos információk a vásárlással kapcsolatban

Navigáció - a vásárlás menete

  1. A termék kategóriákat a bal oldalon találja
  2. A menü segítségével választhatja ki a kívánt termék kategóriát
  3. A kategória nevére kattintva kilistázódnak a hozzá tartozó termékek
  4. A listában láthatja a termék bruttó árát, képét, illetve ha éppen akciós akkor az akciós árat is
  5. A kép alatt azonnal láthatja, hogy az adott termék éppen raktáron van-e.
    Amennyiben a Nincs készletenmegrendelhető felirat van a termék alatt, akkor az azt jelenti, hogy megrendelheti a terméket, de a szállítási határidő lehet 2 nap vagy 2 hónap is. Ha szeretné tudni a pontos szállítási határidőt, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz bizalommal akár telefonon vagy e-mailben. Ha kéri visszahívjuk vagy e-mailben válaszolunk még aznap, mikor megkeresett minket (és munkanap van).
    A felirat azt jelenti, hogy nagy valószínűséggel (99%) azonnal, raktárról tudjuk szállítani a terméket (ami általában 1-2 munkanap, kivéve ha előre átutalást választ fizetési módként, mert ez esetben általában 3-4 munkanap szokott lenni a szállítási idő, ha ön aznap átutalja a teljes összeget).
  6. Ha nem tudja melyik kategóriában keressen, próbálja meg beírni a termék nevét a webáruház jobb felső részében lévő keresőbe, majd kattintson a Keresés a termékek között gombra.
  7. A termék listában a termék nevére, vagy képére kattintva eljuthat a termék saját oldalára, ahol a termék részleteit tekintheti meg.
  8. A termék oldalon a mennyiséget is meg tudja adni, mielőtt a A kosárba teszem gombra kattint, így egyszerre több databot is a kosarába tehet ugyanabból a termékből.
  9. A webáruház jobb felső sarkában látható a KOSÁR nevű információs doboz, itt láthatja hogy mi van jelenleg a kosarában, illetve itt van a megrendelés gomb is
  10. Ha szeretné látni pontosan a kosár tartalmát, vagy változtatni szeretne rajta, kattintson a nagy Kosár szövegre:
  11. Amennyiben befejezte a vásárlást, a , vagy a gombra kattintva eljut arra az oldalra, ahol a szállítás módját kell kiválasztania.
    Ugyanitt tudja megváltoztatni a szállítási címet is, ha szeretné.
    Fontos, hogy olyan szállítási címet adjon meg ahol napközben (9-17) óra között át tudja venni a csomagot, ezért ha Ön dolgozik, érdemes a munkahelye címét megadni szállítás címnek.
  12. Ez után a Folytatás gombra kattintva a következő oldalon a fizetési módot tudja kiválasztani:
    • Banki átutalás előre: Ha ezt választja nem kell utánvéti díjat fizetnie, viszont általában 3-4 munkanap szokott lenni a szállítási idő, attól a naptól számítva, hogy Ön átutalta bankszámlánkra az általunk visszaigazolt végleges összeget.
    • A Késmárk u. 32. sz alatti központi telephelyen fizetek személyesen: Ezt akkor kell választania, ha szállítási módként személyes átvételt választott, tehát nem kér kiszállítást.
    • A kézbesítőnek fizetek: Ezt akkor kell választani, ha azt szeretné, hogy a futárunknak fizessen kiszállításkor. Ez általában 1-2 munkanap.
    A számlázási címet szintén ezen az oldalon tudja megváltoztatni, amennyiben a szállítási címtől eltérő számlázási címet szeretne megadni.
  13. A Folytatás gombra kattintva a MEGERŐSÍTÉS oldalra kerül, itt láthat minden információt a rendelésével kapcsolatban, illetve itt még megváltoztathat bármit: a szállítási módot, a fizetési módot, a szállítási címet, a fizetési címet és a megrendelendő termékeket is.
  14. Amennyiben mindent rendben talál, katintson erre a gombra: Megrendelés megerősítése
  15. Miután a Megrendelés gombra kattintott, megjelenik a sikeres rendelést jelző szöveg és rendszerünk azonnal küld Önnek egy automatikus visszaigazolást a rendeléséről.
  16. Ha esetleg nem kapna egyáltalán e-mailt tőlünk sem a regisztrációt követően, sem a rendelésről, lehetséges, hogy véletlenül rossz e-mail címet adott meg, vagy e-mail szolgáltatója esetleg a SPAM (levélszemét) mappába rakta a tőlünk érkező e-maileket.
    Amennyiben így sem találja meg a visszaigazolást, kérje ügyfélszolgálatunk segítségét.

Regisztráció

  • A weblap használatához, termékeink megtekintéséhez nem kötelező a regisztráció
  • Amennyiben vásárolni, rendelni is szeretne a webáruházunkban, sem kell előre regisztrálnia magát.
  • Ön dönti el, hogy mikor regisztrál: Regisztrálhat mielőtt elkezdi a vásárlást, vagy a vásárlás befejezésekor a rendszer automatikusan regisztrálja és erről az ön által megadott e-mail címről a belépési jelszóval egy e-mailt küld.
  • Nagyon fontos, hogy a regisztráció során megadott adatai és elérhetősége pontosak legyenek, hogy értesíteni tudjuk Önt a rendelése állapotáról.
  • A regisztráció után azonnal kapni fog tőlünk egy megerősítő e-mailt. Ha nem kapja meg tőlünk ezt a levelet, akkor lehet, hogy az e-mail szolgáltatója a SPAM (levélszemét) mappába tette az értesítést, esetleg Ön véletlenül elírta az e-mail címét.
    Kérjük értesítsen minket erről, hogy ki tudjuk javítani az esetleges hibát.
  • A regisztráció során megadott adatait semilyen körülmények között nem adjuk ki harmadik félnek.
  • Hírlevelet csak akkor küldünk Önnek, amennyiben Ön ezt bejelölte a regisztráció során.

Hírlevél

  • Hírlevelet csak akkor küldünk Önnek, amennyiben Ön ezt bejelölte a regisztráció során.
  • Hírlevelet általában 1-2 alkalommal küldünk havonta, innen értesülhet az aktuális akciókról illetve a nyereményjátékokról.
  • Bármikor leiratkozhat, vagy feliratkozhat a hírlevelünkre, ehhez csak be kell lépjen a jelszavával a webáruházba,
    majd a Személyes adatok menüpontra kattintva megjelenő választási lehetőségekből válassza a Felíratkozás / leíratkozás a hírlevélről menüpontot.